-->

mY Day liFe sTory..

my blog also my diary.. my blog r my friend.. my blog is my truly lub..

cute cow

cute cow

Saturday, 30 June 2012

bed time story!!

Eemmmmmm... mlm nie kte nk cite cket la.. dh lme x cite at sini


Fikir kan lah jika korang di tempat <miss x> nie apa korang akan wat ye?? harap maklum cite nie x de kne mengene dengan yang sudah mati, dan yang paling utame x de kene mengena dengan aq. dnga cite nie baek2
tau pstu pikir la msak2, rebus2, goreng2, dlu sblom wat kptusn ape mcm clear x?
nie sekadar wat pedoman idop je aisyemen ayat aq mcm dh expert je b'cinte.. aahahahaha...
bergini la cite nye..

<miss x> nie mseh lgi di alam persekolahan.. mungkin die rase die dah besa so, dah tibe mse nye tuk die
menjalinkan hubungan  dengan seseorg yang bernama lelaki.. x tau la dah bape bnyk kali die b'cinte
x kire pun.. satu ari nie datang la satu budak baru nie kate nye dari KL n baru je pindah balik ke tmpt
<miss x> kite nie.. dulu die satu kg ngn kwn <miss x> jadi kwan <miss x> tau la serba sdkit tntg mamat tu.. kwn satu sklh babe mne leh lupe lagi satu kwn main msak2 pon ada..hehehehee,

baru beberapa ari jadi budak baru, mamat tu tnye kat sorang budak nie.. at kls nie sape yang paling cantik?
budak tu pun ckp la name satu awek cun nie n cop muke die paling voock gitu.. e'ek eleh ayat kerek
merek syh.. lps tu mamat tu tnye lagi sekali sape yg paling ' the most over very beautiful girl ' at kelas tu..
lepas budak tu wat kire2 tolak, tambah, darab, bahagi ape sume benda alah tu budak tu pun ckp <miss x>
(ceh.. bangge <miss x>) sbna nye <miss x> pon berkenan dengan mamat tu..so, die pon
pi la mintak nombo mamat tu daripd sumber2 yang boleh di pecayai..(mamat tu x tau)

lepas bape ari berbalas sms n b'calling2 akhir nye <miss x> pon b'couple la dengan mamat tu..
baru bape ari couple mamat tu wat <miss x> cm bibik die pulak kalau die baya gaji tu x pe la jugak yg  <miss x> tu pulak bebal sangat melebih kan tenuk tu knpe??? (sory kpd tenuk2 yg ade at mke bumi nie.. ikhlas daripd ati yg tulus lagi suci sesuci ubat gigi safi) maksud aq die suruh si <miss x> tu wat kje sklh die..
klau sekali tu ape salah nye tapi kalau dah berkali2 memeng muke tembok la..(cian tembok pe la salah die..)


bersambung....                                                                                                        to be continued....

eh dah la dulu sawan ngantok aq dah serang nie oky la babai..
nanti2 kalau de mse lapang yg lapang aq smbong blek cite sekerat jalan tar aq nie..
sblom tu aq nak wt panton cikit.. saje nk asah bakat yg menipis nie..
denga ea denga.. alamak sawan 'jarjit upin ipin' la pulak..

panton 2 kerat..
dua tiga ayam patah kaki,
esok taon dpn lusa tulat aq tulis agi..
hehehehee.. enjoy!! klu x enjoy x payah ckp tau
'selamat malam geng blog ku' ahahahahaha..

adios..!!  : p


siap dAh bAce?? hehe,, next ENtry baca plak 0ke?..tq

Posted by ~niA aYana~ at 07:09 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Friday, 1 June 2012

something like that r..

betul ke kehidupan seseorang itu di ibaratkan same macam cuaca??? adakala mendung? adakala cerah di sinari sang matahari?? wujud kah awan nano itu yang kononnya selalu menemani dan melindungi kita?
jikalau wujud mengapakah harus ada hati yang terluka? mengapa harus ada air mata yang gugur jatuh ke bumi?
mengapa harus ada suara tangisan hampir setiap hari? kepada orang yang sedang berbahagia ingat lah mungkin hari esok bukan milik kamu lagi.. kepada orang yang sedang berduka berdoa lah supaya esok masih ada lagi hari yang berbahagia untuk awak.. betul kah kehidupan ibarat roda yang berpusing kengkadang kita berada di atas dan kengkadang kita berada di bawah?jawapan nya ialah usaha yang keras pastinya akan membuahkan hasil jikalau kita berusaha keras untuk mendapatkan sesuatu maka kita akan berada di roda yang atas kalau tidak berhati hati kita akan berada di bahagian bawah roda..
siap dAh bAce?? hehe,, next ENtry baca plak 0ke?..tq

Posted by ~niA aYana~ at 02:40 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

today get so badly hurt..

hurt ( christina aguilera )


seens it was yesterday when i see your face


you told me how proud you were but walked away


if only i know today ooh,ooh..


i would hold you in my arms,


i would take the pain away


thank you for all you have done


forgive all your mistakes


there's nothingi wouldn't do


to hear your voice again


sometimes i want to call you but i know you won't be there 


ooh, i am sorry for blaming you for everything i just couldn't do


and i've hurt myself by hurting you


some days i feel broken inside but i won't admit


sometimes i just want to hide'cause it's you i miss


you know it's so hard to say goodbye whenit comes to this ooh,


would you tell me i was wrong?


would you help me understand?


are you looking down upon me? 


are you proud of who i am?


there's nothing i wouldn'tdo to have just one more chance


to look into your eyes and see you looking back


ooh, i'm sorry for blaming you for everything i just couldn't do


and i hurt myself ooh,


if i had just one more day, i would tell you how much that


i've missed you since you've been away


oh,it's dangerous if's so out of line to try to turn back time


i'm sorry for blaming you for everything i just couldn't do 


and i've hurt myself


by hurting you.....
      
siap dAh bAce?? hehe,, next ENtry baca plak 0ke?..tq

Posted by ~niA aYana~ at 02:06 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Friday, 25 May 2012

yesss!!!!

assalamualaikum!!!!

aPy hoLyDy.. 2 mNGu Tu..


eMm.. nK nGdU CkeT 


mSok ArIniE dH 3 mNgU aQ dmAM, btOk, sEseMe..


yG plNg mLnG Aq dMam tiMe pEkSe hUhuHu..


tP nsEb BaeK lA blH jWb :P


doA Kn lE aQ dPt suMe 'A' amiN :)


sLmT bcUTi Kpd sUme oRg yG bCutI ahAhaHa aYt BombStIk SyoT..


N sLmT bHolYdy!!!












siap dAh bAce?? hehe,, next ENtry baca plak 0ke?..tq

Posted by ~niA aYana~ at 05:37 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Tuesday, 10 January 2012

tralalaa~~~

I can be tough
I can be strong
But with you, it's not like that at all

There's a girl
who gives a shit
behind this wall
You've just walked through it

And I remember, all those crazy things you said
You left them riding through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

I love the way you are
It's who I am, don't have to try hard
We always say, say like it is
And the truth is that I really miss

All those crazy things you said
You left them riding through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

[Chorus:]
Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

[Bridge:]
No, I don't wanna let go
I just wanna let you to know
That I never wanna let go

(let go let go let go let go)

No, I don't wanna let go
I just wanna let you to know
That I never wanna let go

(let go let go let go let go let go let go let go)

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here (I wish you were)
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.



siap dAh bAce?? hehe,, next ENtry baca plak 0ke?..tq

Posted by ~niA aYana~ at 23:59 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Sunday, 8 January 2012

sangat sedih !!

hurmm..hi everyone
entri mlm nie nk mengadu jep
hurmm..bole kn? kn?
alah..bagi r can

sbenanye stress stdy then +++++ ase nk balik umh

huwaaa!!! nk alik..

sape bleh tlg antakan..


siap dAh bAce?? hehe,, next ENtry baca plak 0ke?..tq

Posted by ~niA aYana~ at 05:20 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Saturday, 7 January 2012


assalamualaikumm.. tak jwb dose tau = ) 
 ari ni aq nak cite psl my sister rabbit ( ck buntal ) dye dah nak masok labour room..
apy sng.. sbb ni first baby dye..
hope ank dye comel2 


   = )   
  '-'  





dah la  cmpi sini je dulu  aq  tulis  tuk 
ari ni ....
tata..
  :  p   
  asalamualaikum/wasalam..
goodbye!

siap dAh bAce?? hehe,, next ENtry baca plak 0ke?..tq

Posted by ~niA aYana~ at 06:02 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Older Posts Home
Subscribe to: Comments (Atom)

 

who's NiA ??

nme aq? nia ayana.. umo? no commen.. kje? lom abs sklh ag.. umh? dlm bumi,ats tnh,bwh langt,dkt dng matahari,jauh dri pluto.. agama? islam..

j0m ikoT NiA !! =)

Blog Archive

  • ▼  2012 (8)
    • ▼  June (3)
      • bed time story!!
      • something like that r..
      • today get so badly hurt..
    • ►  May (1)
    • ►  January (4)
  • ►  2011 (12)
    • ►  December (5)
    • ►  November (3)
    • ►  October (4)

sAYa NiA !!

My photo
~niA aYana~
if you see the sky, sure i am not pretty like that.. thank you for being my friends..
View my complete profile
Backgrounds & Animated Backgrounds

SHout






KOD SHOUT KORANG...WIDTH:240 dan HEIGHT:280

dino..

dino..
comel x cartoon nei? aq x tau la kt mne aq kutip ank ank dino nei.. nk anta at zoo x cmpi ati cause cun sngt..
-------------------------------

green??

green??
green?? npe kw ate bnge tu wne ijau? rabun ka?wngi x??bnyk la korg pnye wngi..

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.